pondělí 30. června 2014

Jak si tak jím a cvičím II.

Omlouvám se za delší pauzu, nějak nebyla nálada vůbec něco psát, i když už to mám napsané v bloku :) ALE: Jsou prázdniny!!! Ale asi budu celé prázdniny zavřená doma :/ jen jedu s rodinou od 13. července do Beskyd a potom až v září do Českého ráje. Ale to nic nemění na tom jak jsou prázdniny skvělé a těším až budu projíždět miliony stránek o fitness a joze a pořád se učit něco nového a na konci srpna ze mě bude nejchytřejší člověk na světě (jo, to tak :D)

20.6.
Trénink: Clear Your Mind Yoga Routine - Tara Stiles (7 min) + crow pose)

Snídaně: ovesné vločky s ovocem
Svačina: jeden kousek tvarohového koláče a celozrnná kaiserka se šunkou a ledovým salátem
Oběd: zapečená ryba s rajčaty a sýrem, brambory
Svačina: 2 tousty obalené ve vejci a strouhaném kokosu usmažené na olivovém oleji
Večeře: (nevím, jestli se tomu tak dá říct) 2 lžičky arašídového másla+2 lžičky bílého BIO jogurtu

21.6.
Trénink: Zuzka Light - posilování arms, lower back + crow pose

Snídaně: ovesná banánová kaše s rybízem, jahodama, angreštem a bílým jogurtem
Oběd: kapusta se špekáčkem+bramborová kaše
Svačina: ovesné placky s BIO bílým jogurtem a jahodovou marmeládou
Večeře:  2x2 zapečené tousty se šunkou a sýrem

22.6.
Trénink: volno

Snídaně: 4 třešňové domácí buchty+2 zapečené tousty se šunkou a sýrem
Oběd: kuřecí vývar s nudlemi a mrkví; zeleninové rizoto
Svačina: 3 svatební koláčky
Večeře: skoro tuna babiččinných domácích buchet pletýnek
(opravdu vzorový jídelníček...) 

23.6.
Trénink: ruce posilování (cca 10 min)

Snídaně: 2 opečené tmavé tousty namazané ar. máslem s banánem
Svačina: zapečený toust se sýrem a šunkou, banán
Oběd: obložený rohlík + jablko
Večeře: kedlubna zapečená s žampiony + bramborová kaše

24.6.
Trénink: Zuzka Light - ZWOW 31 (10 min)

Snídaně: ovesná jahodová s banánem, bílým jogurtem a lněnými semínky
Svačina: kaiserka se sýrem a led. salátem
Oběd: přírodní hovězí roštěná, jasmínová rýže
Svačina: bílý BIO jogurt s arašídovým máslem, jahodama a banánem
"Večeře": plátek šunky+plátek kovářského chleba

25.6.
Trénink: Zuzka Light - ZWOW 47 (12 MIN)

Snídaně: 3 krajíce kovářského chleba s domácí meruňkovou marmeládou
Svačina: kaiserka se sýrem
Oběd: 4 ovocné táče = ňami
Svačina: 2 tmavé toustové chleby s tvarohovou homemade pomazánkou
Večeře Poslední jídlo dne: tvarohový dort s jahodama

26.6.
Trénink: Zuzka Light - ZWOW 33 (15 min) + 5 min competition workout 2 ( Zuzka Light)

Snídaně: ovesné vločky s ovocem
Svačina: toust se šunkou a sýrem; palačinka 
Oběd: těstovinový salát s tuňákem a zeleninou
Svačina: 
Večeře: toust se šunkou,sýrem a cibulí

27.6.
Trénink Činnost: chození po lese=hledání správné cesty (30 - 40 min)

Snídaně: ovesná s bílým jogurtem a homemade marmeládou
Oběd: tortilla plněná grilovaným (kuřecím) masem, zeleninou, dresinkem
Svačina: kaiserka s měkkým sýrem a kedlubnou
Večeře: těstoviny se sýrovo-smetanovou omáčkou
2. večeře: krajíc kovářského chleba se šunkou

28.6.
Trénink: volno

Snídaně: ovesná banánová s angreštem, rybízem, malinama, ostružinama a bílým jogurtem
Oběd: kedlubnová polívka, kari salát: kuřecí maso, hrozny, brusinky + kari omáčka = nejlepší oběd na světě (kam se hrabe vepřo-knedlo-zelo!)
Večeře: rybízové buchty

29.6.
Trénink: ---

Snídaně: bílý jogurt s nastrouhaným jablkem, banánem, lžičkou arašídového másla, lněné seminka, cornflakes, rybízem, angreštem - posypané grankem + vaflička natřená na bílo s jahodou
Oběd: dušená mrkvička s vaječinkou a bramborovou kaší
Svačina: tvarohový dort s jahodama
Večeře: chleba se sardinkama a cibulí

30.6.
Trénink: Zuzka Light - ZWOW 55 (12 min+protahování)

Snídaně: před tréninkem: banán, 3 vlašské oříšky; po tréninku: instantní ovesné něco(ne, kaše se tomu opravdu říct nedá) s jahodama, arašídovým máslem a strouhaným kokosem
Oběd: zeleninová polívka s kuřecím masem; květákový mňami mozeček + okurkový salát
Svačina: vanilkový termix; kakaová aktivia
Večeře: kuskus se zeleninou
...a opět všude crow pose                                                                                                                          


Tak to je pro dnešek všechno a mějte se krásně :)

Claire ♥




2 komentáře:

  1. Na prázdniny jsem se těšila jako na smilování!:D Konečně trochu oddych.
    Jinak jídelníčky vypadají docela hezky, jen bych Ti možná doporučila ubrat na pečivu, máš ho tam docela často několikrát denně :) A nahradit ho vhodnějšími přílohami jako kuskus, pohanka, rýže, brambory, clz výrobky..:)
    Užívej volna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za radu, to byly ty školní svačiny a večeře, když jsem nestíhala, teďka se snažím si víc vyvařovat, takže mám v plánu to pečivo celkem vyřadit, tak doufám, že se mi to povede :) koupila jsem si kuskus a zkoušela recepty a snažila se mu dát šanci, ale nesedne mi, takže teď budu na té rýži a celozrnných těstovinách a budu experimentovat a zkoušet různé druhy :) Děkuji, ty taky, pořádně si na dovolené odpočiň :)

      Vymazat

Budu strašně ráda za každý zanechaný komentář - těch si cením nejvíc, tak pište! :)