sobota 27. září 2014

Jak si tak jím a necvičím V.

Jo, tady jsem si udělala hodně dlouhou pauzu. Totiž přes prázdniny jsem si říkala, jak si budu všechno poctivě zapisovat, cvičit, no zkrátka a dobře, v září mě nikdo nepozná :D Všichni mi budou říkat, je tobě to tak sluší, ani bych tě nepoznala, máš dokonalou postavu a bla bla bla :D Myslím, že nikdo si nemyslí, že bych to dodržela :DD Začátek se vyvíjel slibně, pěkně jsem cvičila, jedla, dokonce i na dovolené jsem neměla potřebu se přejídat jako loni (například), kdy jsem měla dva obědy za den :D ale pak bác, křup, kotník v sádře na 3 týdny a ještě dnes se mi špatně běhá, o high knees a podobných skvělých šílenostech se snad ani zmiňovat nemusím mrcha jedna, pořád jenom dělá problémy :D Já když cvičím slušně, tak i jím slušně. A to je ten problém. Totiž když mám rest day, tak si dopřávám o něco víc, než v den, kdy se hýbu. Takže 30 dní a víc rest day po sobě dobrotu nedělá :D Ne, opravdu jsem se necpala omáčkama a knedlíkama, ale prostě jsem jedla víc -> neměla jsem potřebu si nic zapisovat radši to ani nevidět a dělat mrtvého brouka -> nemám nic zapsané -> nemám článek -> dělám ho teď.

                             hezky v největší velikosti, ať mi jdou aspoň ty červené nehty vidět


Začla jsem 15. 9. psát, cvičit ještě nemůžu. Kdyby to byla třeba ruka, tak při high knees je k ničemu = pohoda, můžu cvičit. I do cviků na břicho pořád lezou ty zatracené nohy :D Jo, tohle je moje výmluva, proč pořád necvičím smutné, že?.
Můj jídelníček slovo dokonalý nezná, proto doufám, že to, že Vám to zase píšu, bude moje motivace, aby se slovu dokonalý rovnal alespoň z dálky a jo, vážně se za něho stydím. Takže, kritika je vítaná :D


15.9.
Snídaně: jogurt, musli, banán, rozinky
Svačina: clz kaiserka se sýrem, banán
Oběd: kuřecí stehno na zelenině, jasmínová rýže
Svačina: proteinové malinové smoothie s kešu máslem
Večeře: krupicová kašička s banánem, rozinkama a grankem


16.9.
Snídaně: musli s b. jogurtem, kobliha (!!!)
Svačina: chleba se sýrem, jablko
Oběd: těstoviny Fussili s hovězím masem
Svačina: banán, rozinky, b. jogurt, lněné semínko
Večeře: kov. chleba s vejcem natvrdo

17.9.
Snídaně: ovesná s banánem, b. jogurtem, kokosem, lněným semínkem, rozinky v čokoládě
Svačina: parfait - bílý jogurt, banán, lněné semínko, musli
Oběd: ryba na přírodno s bramborem
Svačina: 1/2 tvarohu s hruškou a nektarinkou
Večeře: těstovinový salát s kuřecím masem na kari a smetanou

18.9.
Snídaně: vločky s ovocem, semínky atd.
Svačina: chleba se sýrem, šunkou
Oběd: kynutý jablečný štrůdl (5ks)
Svačina: 1/2 tvarohu s jablkem, ln. semínky, rozinky v čokoládě, skořice
Večeře: zapečený květák se sýrem, jablko

19.9.
Snídaně: vločky, banán, jogurt, kobliha
Svačina: chleba s měkkým sýrem, kedlubna
Oběd: těstovinový salát (viz. 17.9.)
Svačina: Večeře: rodinná oslava (pečené maso, jednohubky, 1ks dortu)

20.9.
Snídaně: ovesná s banánem, kešu máslo, rozinky, hrozny, b. jogurt, granko
Oběd: zapečený květák se sýrem, bramborová kaše
Svačina: 3 ks babiččiné buchty s posypkou
Večeře: 2x2 tousty zapečené se sýrem a šunkou

21.9.
Snídaně: jogurt s musli, banánem a rozinkama
Oběd: špenátová polévka
         : bramborový špíz s cibulí a slaninou, zelný salát
Svačina: zase babička babiččiny buchty
Večeře: tvarohová pomazánka s chlebem

Pohyb:20 min plavání v rámci rehabilitace


Pokračování příště :)

Claire ♥

2 komentáře:

  1. Mě to přijde jako hodně dobrá výmluva. Bez nohou to prostě nejde, to je jasný. Hlavně z toho nebuď nějak špatná a radši se o to cvičení vůbec nepokoušej, ať si kotník nepochroumáš ještě víc ;)) Ten jídelníček mi nepřijde zase tak hrozný. Já jím kolikrát i mnohem hůř.. Hups, teď jsem na sebe asi něco prozradila :D


    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za komentář, jsem ráda, že to bereš takhle, hned se cítím líp :)) Ha ha, škodolibá radost ;D

      Vymazat

Budu strašně ráda za každý zanechaný komentář - těch si cením nejvíc, tak pište! :)