sobota 18. října 2014

Den 354


Říkám si, že nechci být závislá na tom, že jen každou neděli musím přidat příspěvek, jak jsem za celý týden jedla a jaké měla tréninky. Navíc mě naneštěstí nenapadá nic, o čem bych Vám měla psát.
Mám v konceptech pár recenzí a nevím co ještě, ale opravdu se mi do toho nechce (a taky abych mohla zrecenzovat jídlo, musela bych to nejdřív alespoň ochutnat, což se zatím u poloviny věcí neděje). A je mi to strašně líto. A nejradši bych si napráskala na prdel můžete to někdo udělat za mě prosím?. A já ty příspěvky chci přidávat! Takže mě napadlo, že si tady z toho udělám takový deník (jako by už nebyl), což dělá většina začínajících blogerek. Ale já jsem výjimečná, a proto jdu proti proudu! Nejdřív si vymyslím blog, a ani nevím o čem bych měla vlastně psát. Tak napíšu dva příspěvky, jeden z toho úvodní a schluss. To by byl konec října.
Na konci listopadu začínám cvičit a objevuju strašně moc různých krásných skvělých fitness blogů. Najednou mám téma, koníček, o čem by mě bavilo psát. Ale to si uvědomím až v dubnu. Vezmu tenhle blog, přejmenuju ho (už zase) - ani nevím jaký byl jeho původní název a adresa- a vznikne z toho claire's photography blog. Úplně normální až na to, že focení mě baví, ale o nějakém tom aranžování nemůže být ani řeč a kvalitu fotek radši nezmiňuju. No stejně jsem udělala pár příspěvků a pak ho přejmenovala na claire's journey to healthy lifestyle. A myslím si, že hned budu psát nějaké dlouhatánské příspěvky/úvahy/poučné články o zdravém životním stylu. Ne ne, na tohle já opravdu nejsem. Určitě jste si všimli, že poslední dobou se tu střídaly příspěvky Hello Food a Jak si tak jím a (ne)cvičím. Já být čtenářem, tak už blog ani neotvírám.
A proto si dávám sakra velké předsevzetí, že minimálně 4x do týdne, zveřejním co jsem cvičila, jak jsem cvičila, co jsem jedla a co jsem vůbec dělala a protože 90% svého času sedím doma, garantuju Vám, jak Vás to bude bavit!. V mém fitness zápisníku si Budu se strašně moc snažit, aby Vás to tady alespoň trochu bavilo :) + Vám samozřejmě slibuju ty koncepty, které samozřejmě budou přibývat.



Už jsem Vám říkala o té mé superrychlosti? Jestli ne, tak to teda hned napravím. Já jsem ranní ptáče, o tom nepochybujte. Poslední dobou chodím spát čím dál dřív. Někdy i v osm. Dneska jsem se vzbudila v sedm hodin ráno a hned jsem věděla, že až vstanu, udělám si banán s kešu máslem, hroznama a bílým jogurtíkem. Hodím to do sebe a vrhnu se na Zuzanku.
Půl hodiny jsem se ještě převalovala. Vstala jsem 7:30. Seběhla dolů. Zapla počítač. Otevřela blogger. Všechno rychle projela. Zapla si Zuzčin blog v češtině. Začla hledat nějaké to ZWOW na břicho. Šla jsem si udělat ten banán s kešu máslem, hroznama a bílým jogurtíkem. Vyfotila jsem to. Vrátila se zpátky k počítači hledat ZWOW. Našla. Najedla jsem se. Dala stahovat ZWOW. Nechtěla čekat než se to stáhne. Vyskoukala jsem se z krásného teploučkého župánku do nátělníku a kraťas. Brrrr, zima. Zjistila, že než jsem tu "snídani do sebe hodila, měla jsem se vyfotit, jak na tom vůbec jsem. No nevadí, vyyfotila jsem se po "předsnídani" a přitom zmrzala v tom letním oblečku
Ha ha, mohla bych se vyfotit jenom takhle s nataženým břichem a Vy byste si mysleli, jak mám krásné bříško...taky Vám to přijde jako krutě vzdálený sen? :D


18.10. 2014 před tréninkem


18.10. 2014 po tréninku (přijdu si teda nafouklejší než před tréninkem :D)


Vyfocení jsme. ZWOW jsme si vybrali č. 59. Teď ještě nachystat činky, vodu, podložku, přizpůsobit trošku pokoj abych se mezi těma zdima nezabila. Pak ještě nevím kolik věcí jsem musela udělat. Tak myslím, že můžeme jít cvičit. Píšu si cviky do sešitku speciálně pro Zuzku a její ZWOWs, případně jiné workouty. 
Je to Time Challenge. Měří se čas, takže co nejrychleji odcvičit tři kola těchto cviků:
  • 10 RDL push-ups
  • 20 cross a round the worlds
  • 20 weighted reverse lunge twists
  • 20 cross body mountain climbers
  • 30 side hops (Zuzka používala bosu míč, ale já nemám, takže jsem dělala normálně na zemi)

Dívám se na breakdown. 


Core And Abs Workout - ZWOW 59 - Breakdown

Rozehřívám se a můžeme cvičit. (Jen krátce Vás seznámím s mou prozatimní technikou u Zuzčiných workoutů. Mám puštěné video a cvičím s ní, prostě jak s Jill. Když ona dodělá jednu sérii cviků a vrhá se na další, já jdu taky. Ale u každého cviku si počítám, kolikrát jsem ho za tu dobu co Zuzka udělala plný počet stihla já.

Core And Abs Workout - ZWOW 59 - Real Time Workout

A moje počty opakování jsou tady:

Cviky

    1.    kolo 1
kolo 2 kolo 3
RDL push-ups
8
10
10
Cross around the worlds
20
20
20
Weighted reverse lunge twists
19
15
20
Cross body mountain climbers
20
20
20
Side skips
33
33
30

Na poslední kolo se mi Youtube seklo (dneska ten internet nějak blbě, budu hodně překvapená jestli se tohle vůbec zveřejní. Takže jestli to čtete, tak je náš internet borec! :D ), takže v posledním kole je počet opakování přesný ( a to mě to hodně táhlo k tomu, že jsem si řekla, že Zuzka by už končila, že bych zůstala u nějakých 25 side skips, ale dokončila jsem to a jsem na sebe pyšná :D).
Další věc, co Vám musím sdělit. Vždy, když si dám nějaké cvičení na břicho, tak mě buď nebolí vůbec ( ikdyž je to sakra makačka, což je případ tohoto ZWOW) nebo mě bolí třeba nohy, které používám taky (což je taky případ tohoto ZWOW). Předevčírem, to je čtvrtek, jsem cvičila číslo 44 a asi poprvé mě doopravdy bolela, vlastně pořád bolí prdel. Když se k tomu přidal dnešní trénink tak mě bolí ještě nohy. A když běžím třeba pro jídlo, vypadá to asi takhle. Bolí mě zadní strana stehen, takže se zakláním, aby mě tolik nebolely. Jenže když se zakloním, tak se mi třepe zadek (to jste slyšet nechtěli, pardon...). Tím pádem se za něho držím aby se mi netřepal, a vypadá to teda hodně vtipně :D

A už jsme se dostali ke snídani. Vynalezla jsem skvělou věc a to: udělal si protein s vodou a do toho odmočila vločky na kaši (Ha! Všichni vynálezci čehokoliv kleknout teď!). Dělala jsem ji na půl z mléka a na půl z vody. Na konci jsem přidala rozmačkanou 1/2 banánu. Vylila do mističky a ozdobila jogurtem a sušenými švestkami.
Teď nějak nevím, jestli slovo "ozdobit" je v tomhle případě to pravé ořechové...

Oběd: slané palačinky plněné špenátem

Svačina: roztrhaná banánová placka v misce s povidly a kešu máslem (To prostě musíte zkusit!) 
Ale soutěž krásy by to asi nevyhrálo :D
Večeře: žitno-pšeničný chleba se slunčnicovými semínky a gervais+rajče ♥

PS: Jestli jste dočetli až sem, klobouk dolů :)

Claire ♥

6 komentářů:

  1. Máš hezkou postavu a bříško můžu jen závidět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥ vždyť ty se ke své vysněné postavě taky dopracuješ a potom budu závidět já tobě! :))

      Vymazat
  2. Kočko - dám si tenhle ZWOW taky - jinak mě vyhovuje, že si hlídám časy a překonávám se - např ZWOW 47 mám už o 2 minuty lepší než když ho dělala kdysi Zuzka.. :D Ale jinak všude zaostávám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, bude me zajimat cas :)a k tomu prekonavani se: ja jsem takhle se Zuzkou zacinala, ale silene me to nebavilo, protoze jsem zapomina spravne provedeni a tak, byla jsem z toho uplne nestastna a silene me to nebavilo, proto mi tahle technika zatim prijde lepsi :)a to gratuluju :D

      Vymazat
  3. Ty si mi ale fórkař :D Docela zábavnej článek :D Něco podobnýho sem občas přidej a já si to mileráda přečtu ;)
    Já se Zuzkou necvičím...se jí bojim :D Bříško máš super! Já si taky kolikrát po cvičení přijdu mnohem vypouklejší a fakt nevím, čím to může být :D Záhada...

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a forkař? Teď si pobavila ty mě, ale díky :D Jak se jí můžeš bát??! Já ju miluju! :D I když já jsem se jí taky na začátku bála :D začínala jsem s jejími 5 minute workout competition, které nejsou tak šílené a strašně jsem si ji zamilovala :D Bříško děkuje :) A k té formě po cvičení, já jsem si tak nepřipadala, ale fotka mluví za mě :D

      Vymazat

Budu strašně ráda za každý zanechaný komentář - těch si cením nejvíc, tak pište! :)