úterý 7. října 2014

Jak si tak jím a cvičím VII.




Konečně!! můžu zase nazvat příspěvek Jak si tak jím a CVIČÍM :) no odhodlala jsem se a jsem za to ráda :) zbytek se dočtete v průběhu článku, jak jsem na tom s tou formou byla :)

29.9.
Snídaně: žemlovka s jablky
Svačina: parfait - b. jogurt, musli, rozinky, jablko
Oběd: losos s grilovanou zeleninou a bramborem
Svačina: ???
Večeře: chleba s rybí pomazánkou, kápie

30.9.
Pohyb: 10 dřepů a 15 žabáků v TV, které úplně stačily k tomu, aby mi skvěle odrovnaly stehna, ale zase na druhou stranu to byl krásný pocit, že se ty ztuhlé svaly daly do pohybu :)

Snídaně: ovesné lívanečky s jahodovou marmeládou
Svačina: tmavý chleba se šunkou a sýrem
Oběd: dušená kapusta s bramborem, maso
Svačina: proteinový banánový shake
Večeře: 3 míchaná vajíčka na cibulce s petrželkou, jablkem a chlebem

1.10.
Snídaně: tvaroh s jablkem, banánem a kešu máslem
Svačina: kovářský chleba se šunkou a ředkvičkou
Oběd: přírodní kuřecí řízek, bramborová kaše
Svačina: vejce natvrdo se 100% žitným chlebem, ředkvička a kápie
Večeře: slunečnicová bageta s debrecínkou, kápií a ředkvičkou

2.10.
Snídaně: vločky s sušeným/čerstvým ovocem, různé semínka...
Svačina: 
Oběd: 
Svačina:
Večeře:

3.10.
Pohyb: skok do dálky + 5min běh  (TV)

Snídaně: vločky s sušeným/čerstvým ovocem, různé semínka...
Svačina: clz toustový obložený chleba se šunkou, sýrem, jablkem a paprikou kterou mi kamarádka snědla
Oběd: zeleninový bulgur s kuřecí kýtou
Svačina: clz kaiserka
Večeře: ovesná kaše s rozinkama, hroznama, kakaem a bezinkovým sirupem (potřebovala jsem večer cukry no.)

4.10.
Trénink: Jill Michaels - BR Workout 1 (Díky zjištění, co se mnou udělá pár žabáků, jsem si řekla, že kotník nekotník, musím začít něco dělat. Ráno jsem na to měla náladu, nakopnul mě (už starší) článek od Andullie a chtěla jsem si dát 10 min Abs od XHIT, ale šla jsem rovnou na Jill a jsem za to strašně ráda) + Flexibillity and Range of Motion - Beginner Yoga With Tara Stiles
Délka: 33 min + 9 min

Snídaně: před tréninkem banán, 2 lžičky jogurtu, pár hrozen, kafe
                po tréninku: ovesná s 1/2 banánem, hrozny, 1/2 jablka, jogurt, kešu máslo
Oběd: kedlubnová polévka; čočka s volským okem a chlebem
Svačina: vanilkový pudink s piškotem
Večeře: brambory pečené na ohni v alobalu

5.10.
REST
jinak 45 min plavání (a řeknu Vám, že na rozcvičení bolavých svalů to je teda bomba :D)

Snídaně: 3 vícezrnné tousty s kešu máslem, nektarinka, 1/4 jablka, smoothie (banán, mléko, jogurt, jablko, skořice, kakao
Oběd: bramborový salát bez majonézy, hovězí řízek nebo to taky můžeme nazvat hovězí podrážka s vtlučenou strouhankou obalený ve vajíčku s hořčicí
Svačina: svatební koláčky (babička)
Večeře: 2x2 zapečené tousty se sýrem a šunkou, jablko

Mějte se krásně a já jdu cvičit :)

Claire ♥

8 komentářů:

  1. Ahoj máš hezký blog nechceš se spřátelit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dekuji, to jsem rada :) a co to vubec je? V tomhle se vazne nevyznam :D

      Vymazat
    2. no že si dáš do oblíbených moji stránku a budem se podporovat? možná se tomu už říká jinak :-)

      Vymazat
  2. Seš šikulka :) taky bych si dala tu žemlovku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář a k té žemlovce, no...já bych to jedla po kilech :D

      Vymazat
  3. To je fajn, že už zase začínáš cvičit :) Ale hlavně to nepřežeň, ať si zase něco nezlámeš :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, snažím se, i když při té mé šikovnosti nikdy nevíš :D dneska jsem si ten kotník přerazila o nezavřené dveře skříně v kuchyni :D

      Vymazat

Budu strašně ráda za každý zanechaný komentář - těch si cením nejvíc, tak pište! :)